Saturday, April 7, 2012

1% toksid...???

31hb mac yang lepas barulah aku ada kesempatan nak beriadah sikit...
Itu pun sebab dah lama planing..berbulan-bulan rasanya...
aku angkut anak-bini, putera-puteri aku semua...hehehe

Futsal....

kalau diterjemahkan kebahasa kita, tak tau pulak aku...
Sejak kebelakangan ni aku memang kurang "guna otak" sikit...
Haa...tu ayat baru yang popular kitaorang guna sekarang ni...
Maklumlah...umur dah meningkat...memori pun dah nak penuh...
Jadi kena kurangkan penggunaannya...hehehe
Apa yang kitaorang buat sekarang ni ,
semua rutin yang dah lama digunakan hari-hari...
Kira macam guna "program" lama la... ;-)
Guna otak bila perlu jer...
Kalau ada menda baru yang nak kena selesaikan...barulah "guna otak" ....
Kalau tak...jalan macam biasa...
Pendek kata, tutup mata pun boleh buat...hehehe

Dipendekkan cerita...dengan main futsal minggu lepas,
dapatlah aku membuang mungkin 1% toksid dalam badan aku
dengan joint tournament inter-department yang kelab bola anjurkan tu...
1 team 7 orang...bayar rm70...
semua ada 10 team...
Dengan rm10 tu aku dapat main 4 game masa 1st round...
Dapatlah juga lepas 2nd round...suku akhir... kalah.. eemmm
Tapi cukup puas hati sebab jumpa dengan Team yang champion tahun lepas...

Apa-apa pun aku bangga dengan team tangkap muat aku tu....
Thanks to Hafiz,Asaad,Fikrie,Hafizun dan Zairul...
Semanagt korang memang kelasss gitu...



Majulah Sukan Untuk "Besi"...

No comments:

Post a Comment