Thursday, January 15, 2015

Nasi Lemak ' Bunjut' daun pisang



















Alhamdulillah...
Aku kembali..
Lama sangat rasanya tak mem'blog'...
Sibuk sesangat...
Sampai tak ada masa nak 'on' komputer...
Hari ni baru ada masa sikit..
Itu pun selepas aku 'melepaskan' surat resign..

Alhamdulillah...
Kali ini 'boss' aku faham keinginanku...
4hb Mac 2015...
Hari terakhir aku akan berada di 'Besi'..
Mungkin akan jadi tarikh bersejarah dalam hidup aku..
1995 hingga 2015...
Semiconductor industries.
Tempoh 20 tahun adalah masa yang cukup lama untuk mematangkan aku...

Hari ini...
Aku kembali...
Nasi Lemak sepenuh masa...
Memberikan aku cukup masa...
In Sha Allah...
untuk mengembangkan lagi perniagaanku...
D AI NOR nasi lemak...
D AI NOR ENTERPRISE...
Buah hatiku...





Jika ingin merasa kenikmatan nasi lemak kami..
D Ai Nor Nasi Lemak boleh di jumpai di:

-R&R Jejantas Sg.Buloh.
 Amal Serbanika (bersebelahan Buskin & Robin)

-Petrol Pump- Petron
 NKVE jejanjas Sg.Buloh -Arah Selatan.

-Petrol Pump - Petronas Limbawan
 Bersebelahan Maybank Islamic Kota Damansara/
 berhadapan Tropicana Medical Center

-Petrol Pump - Petronas Sri Hartamas

-Petrol Pump - Petronas Penchala Link (arah Damansara)


In Sha Allah...
Mengikut perancangan...
Kami akan menambah lagi cawangan selepas ini...
Ikuti perkembangan kami...
Kami mengharapkan doa dari kalian...


Jika berminat untuk menempah..
Anda boleh hubungi kami..
Call / whatsapp ke:

012-3843546 / Zamie


*sekarang dah kurang rasa panas..hehe
#dibungkusdibilikberhawadingin



2 comments: