Tuesday, January 19, 2010

1st day yang menghayalkan...

السلام عليكم

tritt...tritt...
trit..tritt... 7 am...
masa dah time...hehehe

teringat tilam+bantal kat rumah...
jauhnya perjalanan pagi ni.. (padahal sama jer 30km...)
Singgah periuk besar dulu tapau apa yang patut...
blur...otak kosong..
tapau semua lah...nasi goreng kg+kuew tiaw+mee+bihun+roti canai...
sure tak lunch punya..

highway...
apasal banyak kete hari ni...(aku jer yang nmpk byk..-double...hehehe)
sampai rumah aku menung jap...
tengah pikir...camna aku boleh sampai rumah...
memory aku hilang...
puas aku ingat semua simpang yang aku lalu...
camna aku lintas jalan...???
traffic-light..???
apasal memory aku boleh zero...
bahaya ni...

moralnya...
jangan mulakan perjalanan kalau mata tengah rabak...
lelap dulu kejap... 5 minit pun ok..
pastu baru boleh gerak...

tapi...
Alhamdulillah....
janji aku selamat sampai...

masuk rumah...
mmph...bebudak dah pegi sekolah...
mandi..
makan...suap menyuap...(sian dia tido sorang mlm td...)
bukak tv...
tengok jap..
pastu..
..
pastu..

pastu.....

zzz..
zzzz...
zzzzzzzzzz....................................................................................

5 comments:

  1. Ada yang tak betui nih kawan Gua sorang nih!!

    Nurul!
    Nurullllll!

    Tolong kasik ubat kat cik Abg kamu tuh yer!!!
    Ahak!!!

    ReplyDelete
  2. Dj Epoi,
    woi...woi..
    aku sihat la...
    cuma air jer bertakung sikit..hehehe

    ReplyDelete
  3. PLS UPDATE your Blog my Prennnnnnnnnn!!!

    Pls!!!

    ReplyDelete
  4. itu namenya automatic driver a.k.a subconscious mind..kuikui

    ReplyDelete
  5. Ala don...
    aok blk terus kwn kene kutuk...ish..ish.
    aok punya bila nak up date...

    ReplyDelete