Monday, January 18, 2010

hari minggu yang gila.....

Pak Choo buat hal lagi...
So, Hari ni aku start kene keje malam lagi...
7pm-7am... 12 jam beb...

minggu ni...
badan sakit2 lagi lepas layan adik & ipor-duai yang datang buat rombongan...
meer & red ferrari...
C-deq & vios lavista...
abie & family...
Kimie & family...
Nia & family...
nasib baik mak mentua pun datang sekali...
kalau dok aku dah lari tinggalkan pegi keje...OT beb...hehehehe
tapi best layan...
makan2 (soya station) & jalan2 (down-town lepak dgn bro syed) dengan diorang...
bukan selalu..

Hari ni aku siap awal dari biasa...kol 5.30pm dah ready...
Biasanya 1/2 jam dari waktu masuk baru aku siap...
lepak2 layan si kecik...Aimin...
tengok kakak ngan abg.Chik layan basikal diorang...

Along balik...
tolak basikal...
siku rabak...sah jatuh ni...
hehehe...baru hero..ada parut..
(tapi along ni terlebih parut...jahit sana-sini..) kental...
si tembam yang hiper active...
aku suruh masuk sapu ubat...sambil aku betulkan basikal...(mood aku baik hari ni...)
Along kuar balik...sambar basikal...lepas salam..(aku nak pegi keje)...
berdesup...hilang lagi...emmmp.. selagi belum maghrib tak balik la tu...

6.15pm...
start motor...jalan....
gila...
hari minggu orang rileks aku kene keje...
apa lagi management nak buat lepas ni...
ark.....
rabak la mata aku malam ni....
Oo..bulan...mana bintang...
la..la..la..
la..la
la..................................

6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. aku mintak maaf sekali lagi pada tuan2 tanah...
    aku membaca rajin...
    menulis fail....BM kantoi bro..
    sebab tu la keje kilang jer...

    maaf sekali lagi..

    ReplyDelete
  4. No issue bro. Kat internet ni kalau gaduh, orang orang bodoh jek. So kita jangan jadik orang bodoh sebab kita pandai. :) No issue bro. Aku rasa Azhar pun ok. Dia tu ikut sunnah. lols.

    Dah jangan nangis, pergi ikat rambut. lols lols.

    ReplyDelete
  5. betul-betul...tak de hal...dah2...nanti ko belanja kitorang pegi Batam sudah...hehe...

    ReplyDelete
  6. online lagi si setan ni.. woiii ym oii

    ReplyDelete